piątek, 21 listopada 2014

Data porodu 15 grudzień 2014 roku

No i został wyznaczony termin ;)
Niesamowita i jakże wyczekiwana data:
 
15 Grudzień 2014 roku!
 
Dzisiaj mamy już 35 tygodni i 5 dni.
17 listopada byłyśmy razem u Pana doktora na przed ostatniej wizycie ;)
Wszystko wspaniale ;)
Serduszko prawidłowo bije, mała waży 2314g więc smok z niej nie będzie ;)
Chyba że jeszcze wszystko nadrobimy przez te 24 dni !
Matko jak to brzmi TYLKO 24 dni! Niecały miesiąc!
Skończyły mi się wszystkie kremy na rozstępy więc musiałam zakupić nowy ;)
Długo szukałam odpowiedniego aż uległam reklamą w telewizji i opinią innych przyszłych mam. Postawiłam na reklamowany krem firmy PALMER`S Cocoa Butter Formula zawiera on naprawdę wszystkie składniki które mają zapobiegać rozstępom takie jak: masło Shea, witamina E, kolagen, elastyna, olejek arganowy itp.
 
 
Ma on bardzo intensywny i słodki zapach kakao mnie osobiście nie przeszkadza bo zawsze lubiłam takie zapachy, chociaż wyczytałam że wiele kobiet odstawiło go z tego powodu ;)
Konsystencja kremu jest dość gęsta, pod wpływem ciepłych dłoni robi się bardziej elastyczny.
Smaruję się nim kilka dni skóra jest bardziej nawilżona i do tego ten zapach mmm...
Nadal nie zauważyłam rozstępów na swoim brzuszku z czego jestem bardzo zadowolona szczególnie się dziwię patrząc na brzuszek mojej mamy bo wydawało się że ich nie uniknę a tu jednak może jest cień nadziei ;)
Za wyjątkiem 2 cm wokół wyciągniętego kolczyka w trakcie ciąży.
Postanowiłam rozprawić się z tym po powrocie do formy, jak już będę mogła poćwiczyć itp. Albo rozstęp stanie się niewidoczny albo przebiję pępek ponownie.
Z decyzją poczekam jeszcze kilka miesięcy.
 

 
Na początku ciąży nie używałam żadnych witamin dlatego że mój jakże wspaniały poprzedni lekarz powiedział że nie potrzebuje ich brać i że szkoda pieniędzy.
Zmieniłam go dopiero wtedy gdy zaczęłam upominać się o badania których jeszcze nie miałam robionych a wiedziałam że są obowiązkowe w czasie ciąży.
Lekarz zaczął się mnie pytać po co mi tyle badań i czy jestem z innego województwa że chcę te wszystkie badania.
Według niego od początku do końca ciąży powinnam mieć tylko robioną morfologię i badanie ogólne moczu i tyle ;/
Dopiero po jakimś czasie na własną rękę kupiłam witaminy na początku były to:
Teraz obecnie biorę już te wzmacniające rozwój mózgu małej ;)
 
 
Pozdrawiam Pa pa pa ! :)
 
 
 
 
 
 

9 komentarzy:

  1. 15 grudzień... Bardzo szybko zleci. Duzo siły na ostatniej prostej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również brałam Pregnę Plus ;) Do terminu rozwiązania coraz bliżej, powodzenia! A mogę zapytać skąd jesteś? Bo widziałam, że będziesz rodzić w Bielsku ;) pewnie Esculap?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak ;) jestem z Ustronia i właśnie do eskulapa jadę ;) czy mozesz coś powiedzieć o tej klinice? Nie znalazłam negatywnych opinii.

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc nie interesowałam się za bardzo tym tematem, ale ponoć tam nie mają sprzętu specjalistycznego, i gdyby coś działo się z matką lub dzieckiem, to przewożą do innego szpitala.. jak dla mnie to za duże ryzyko. Nie wiem czy nadal tak tam jest, ale jakiś czas temu tak było.. w żadnym wypadku nie chcę Cię straszyć i mam nadzieję, że to są przedawnione informacje :)

      Usuń
    3. Mam nadzieję że nie będzie żadnych komplikacji i że radośnie będę mogła wspominać pobyt w Eskulapie ;)

      Usuń
  3. Teraz to już parę dni zostało :-) Powodzenia!
    Palmersa używałam w obu ciążach. Ani jednego rozstępu nie mam. Pozostaje mi jedynie uelastycznić skórę ale to już innym specyfikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) ale jestem przestraszona... To już tylko kilka dni... Przeraża mnie to jak szybko czas zleciał :(

      Usuń