poniedziałek, 27 października 2014

Moja Mała Księżniczka

Jestem przyszłą mamą małej Wiktorii.
Pierwszy raz  noszę pod sercem całkiem nowe życie, więc jest to dla mnie nowa sytuacja i nowe doznania ;)
Waga przed ciążą: 54kg
Waga aktualna: 65kg (pocieszam się tym że to nie do końca tkanka tłuszczowa)
Mała waży już ponad 1700gr
Termin porodu przypada na 22 grudzień 2014 roku.
Sposób porodu: cięcie cesarskie.
Mimo iż jestem młodą osobą bardzo poważnie podeszłam do sprawy swojego życia.
Trzy miesiące przed porodem zabrałam się za wynajęcie mieszkania i uwicia sobie gniazdka.
Jak dla każdej przyszłej mamy byłoby to stresujące. Z jednej strony trzeba dbać o swoje i dziecka zdrowie a z drugiej strony nadzorować remont, pakować się i z tym wszystkim trzeba jeszcze zdążyć na przyjście dziecka...
Odkąd wiem że to będzie CÓRECZKA nie mogę się opanować przed kupnem "kilku" różowych rzeczy heh 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz