poniedziałek, 16 listopada 2015

11 miesięcy moja kochana córeczka ;*

Hej ;)
Dzisiaj pierwsza próba pisania posta na telefonie ;)
Mam nadzieję że wszystko przebiegnie sprawnie i będę mogła z Wami częściej tu być. Oficjalnie od 1,5 miesiąca jestem samotną matką z wyboru. Czy trudno nie mogę napisać bo jestem szczęśliwa.
Kobieta ma czuć się dobrze, ma być spełniona i ma być idealną matką. Ja dla mojej księżniczki jestem!  Staram się jak mogę <3
Kocham tą małą istotę tak bardzo mocno!!!
Przeprowadzka była ekspresowa, lokalizacja super, urządzenia jeszcze nie do końca, ale cały czas nad tym pracuję ;)
Za niecały miesiąc roczek mojej księżniczki ale to szybko leci!
Stwierdziłam że już chyba do końca życia będę najbiedniejsza właśnie w grudniu hehe
Mikołaj, Urodziny i Święta Bożego Narodzenia :p dlatego już w listopadzie zaopatruje się w prezenty ;) kupiona kula hula i grający ślimak na mikołaja na roczek planuję pamiątkę sztućce z osobistym grawerem które zawsze będą z nią. Oprócz tego jeszcze jakieś grające zabawki które chociaż na 2 minuty zatrzymaja ją w pozycji siedzącej heh
Na dzisiaj kończę ;)
Dobranoc wszystkim szczęśliwym mamusią <3





Kocham cię bardzo mocno kochanie :***

8 komentarzy:

  1. Piękna dziecinka :)
    A te oczka ma cudowne.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna dziecinka :)
    A te oczka ma cudowne.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale widzieć takie szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że mama i córka są szczęśliwe :) Co do kupowania prezentów to lepiej właśnie w listopadzie podczas wyprzedaży niż w grudniu na ostatnią chwilę. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że dziecko rozwija się prawidłowo i zdrowo. Życzę Wszystkiego co najlepsze, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w bardzo podobnej sytuacji, ale też jestem teraz szczęśliwsza niż kiedykolwiek wcześniej. Ale jak to bywa w życiu samotnych matek nieraz jest ciężko i nie ma nawet chwili dla siebie. Najgorzej kiedy syn choruje, wtedy to dopiero jest "ciekawie", ostatnio znalazłam sobie stronkę gdzie jest mnóstwo informacji o zdrowiu i dziecku- https://olekach.pl/. Można tutaj też wyszukać najbliższe czynne apteki więc jak ma się na głowie masę spraw, a dziecko chore to ułatwia to na prawdę sprawę, nie trzeba biegać od apteki do apteki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsza sprawa to zdrowie :) jeśli to jest to wszystko będzie ok

    OdpowiedzUsuń