poniedziałek, 19 stycznia 2015

Pierwsze chwile razem :)

KOCHANA CÓRECZKO! 

Już ponad miesiąc mija odkąd jesteś ze mną :) wspaniały czas gdy patrząc na Ciebie nadal nie mogę się nacieszyć :) całe moje życie zaczęło kręcić się wokół Ciebie i jest wspaniale. Jesteś najpiękniejszym i najsłodszym dzieckiem jakie widziałam. Aż trudno mi sobie pomyśleć że przez 9 miesięcy mieszkałaś w moim brzuszku. Jak na wszystkie porady o wysypianiu się jestem wyspana córeczko :) może dwie noce były gorsze ale jesteś naprawdę grzeczna :) gdy dolegliwości po cesarce minęły mogę się w pełni opiekować Tobą i chyba mi to nawet wychodzi :) Mimo mojej paniki na samym początku i niezrozumieniu Ciebie :) Już potrafię rozróżnić Twój płacz i Twoje potrzeby :) oby tak tylko dalej :) Już potrafisz cichutko leżeć w łóżeczku i wpatrywać się w świat :) Pozwalając zjeść mamie :) Budzisz się w nocy o 1:00, 3:30 i 6:30 :) myślę że nie jest najgorzej...
Cudownie że Cię mam!
W pierwszych minutach już byłam gotowa oddać za Ciebie życie <3


Chciałam wam pokazać mój skarb :) a więc oto Wiktoria Maria :)
W pierwszych minutach życia




Z braciszkiem :)




Z mamą :)


Taka jestem słodka :)




Buuuziaki dla wszystkich :***

11 komentarzy:

  1. Kochana nie wierze rodzilas w Esculapie w BB?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tam rodziłam ponad 3 miesiace temu:) Poznałam po szafce i okryciu małej. Jesteś z nich zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci tak. Moje zdanie na temat Eskulapa jest podzielone. Z jednej strony wiedziałam na co się piszę a z drugiej strony traktowanie mnie budzi pewne zastrzeżenia. Mój następny post będzie właśnie o cesarce i pobycie tam.

      Usuń
  3. Bardzo pozytywny wpis. Na wielu blogach mozna znalezc wiele narzekania, a tu prosze :) Radosc czerpiesz z kazdego momentu :) Tak trzymac!

    OdpowiedzUsuń
  4. jest cudowna. Widać po tym pięknym leżonku jak bardzo ją kochasz, jaki miałaś poród? czy naturalny? śliczny bobasek!
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne maleństwo ! Zapraszam do mnie na bloga na którym już wkrótce znajdziesz porady dotyczące pielęgnacji, chorób, alergii maleństwa oraz testy przeróżnych kosmetyków dla dzidziusia.
    showymommy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog! Polecam również zajrzeć na: http://abcciazy.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, bardzo pięknie to brzmi. wiesz, im więcej takich mam, tym piękniej będzie w przyszłości.
    teraz czuje, jak jestem wdzięczna internetowi, ze powstają blog na których wszyscy uczymy się od siebie nawzajem!
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz, trochę przestałam tu działać ale powracam ;)

      Usuń